Alibaba a Marriott testují zapsání na hotelu přes sken obličeje
13. 7. 2018
Hosté hotelů Marriott International v Číně se možná již brzy budou moci zapsat na hotelu jen prostřednictvím rychlého skenu svého obličeje. Společný podnik firmy Marriott, která je největším hotelovým řetězcem na světě, a čínským internetovým gigantem Alibaba Group tento měsíc otestuje možnost registrace na hotelu a obdržení hotelové karty jen prostřednictvím identifikace obličeje. Uvedla to agentura Reuters.
Testovat se bude ve dvou čínských hotelích Marriottu. Cílem firem je pak zavést tuto možnost postupně po celém světě.
Čína je průkopníkem v používání technologie rozpoznávání obličeje pro prakticky vše, včetně objednávání ve fastfoodu. To ale také posiluje systém dohledu, což vyvolává obavy mezi aktivisty v oblasti lidských práv kvůli ohrožení soukromí.
Společný podnik uvádí, že nová technologie pomůže hostům vyhnout se frontám a zkrátit čas pro registraci k ubytování na méně než minutu. V současnosti trvá celý proces na recepci zhruba tři minuty.
Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos k propagaci odvětví cestovního ruchu a pohostinství v České republice. V tiskové zprávě to uvedla Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR...
Za podpory Vinařského fondu a ve spolupráci s Národním vinařským centrem se uskutečnil dvacátý ročník ojedinělé mezinárodní soutěže kupáží, asambláží a známkových vín Cuvée 2022 Ostrava. S velkým ohlasem se v tomto klání setkaly produkty značky Mucha Sekt - degustátoři...
Sedmý ročník prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG zná vítěze. Odborná porota rozdala ceny ve 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci veletrhu...