Turizmus regiónu Bratislava má za sebou prvé mesiace fungovania

V tomto roku sa Turizmus regiónu Bratislava úspešne popasoval s dvomi úlohami. Vznikla organizácia ako samostatne hospodáriaci a fungujúci subjekt, ktorá sa zároveň stačila úspešne venovať marketingovým aktivitám.

Organizácia destinačného manažmentu, ktorá sa zameriava na strategické a koncepčné činnosti, zároveň podporuje podujatia, prezentáciu Bratislavského kraja prostredníctvom edičnej tvorby, mediálnej komunikácie, účasťou na veľtrhoch, výstavách a prezentáciách. Turizmus regiónu Bratislava (BRT) v tomto roku naštartoval budovanie značky Bratislavský región – bolo vytvorené logo destinácie a webový portál www.tourismbratislava.com . Organizácia navyše vstúpila do medzinárodného združenia Danube Competence Centre.

Medzi mnohé vydarené aktivity, ktoré BRT v roku 2012 zrealizoval, patrí aj úspešná fotografická súťaž „Život v Bratislavskom regióne", prezentácia Bratislavského kraja na medzinárodnom Dunajskom festivale v nemeckom Ulme, v Londýne či v Budapešti. BRT vydal v tomto roku cyklomapu, imidžovú brožúru o Bratislavskom kraji a bedeker.

Bratislavský kraj oproti minulému roku eviduje nárast počtu ubytovaných návštevníkov regiónu o 3,1 percenta a počtu prenocovaní o 6,1 percenta. V porovnaní s ostatnými krajmi je Bratislavský kraj na prvom mieste v počte zahraničných a celkovo ubytovaných návštevníkov a v počte prenocovaní zahraničných návštevníkov.
 

www.tourismbratislava.com 

Nejnovější články z rubriky Slovensko

Foto: Shutterstock.com

I za loňský rok hlásí Slovensko úbytek turistů

Cestovní ruch na Slovensku i loni negativně ovlivnily dopady nemoci covid-19. Služeb ubytovacích zařízení v zemi využilo méně turistů, meziroční tempo propadu počtu hostů bylo ale mírnější než o rok dříve. Vyplývá to z aktuálních údajů slovenského statistického úřadu.

Číst více
Foto: CPI Hotels

Bratislavský Mercure rozšířil portfolio CPI Hotels

Hotelová skupina CPI Hotels v tiskové zprávě informovala, že do svého portfolia připojila bývalý hotel Mercure Bratislava Centrum. Ten se v uplynulých dnech proměnil v Clarion Congress Hotel Bratislava.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Podnikatelům ve Vysokých Tatrách stále chybí cizinci

Provozovatelům ubytovacích zařízení ve Vysokých Tatrách na Slovensku i po posledním zmírnění koronavirových restrikcí chybí zahraniční klientela, podnikatelé v cestovním ruchu tak spoléhají hlavně na domácí návštěvníky. ČTK to řekla výkonná ředitelka oblastní organizace cestovního ruchu v Tatrách...

Číst více