Německo novou kampaní láká do přírody

Foto: Shutterstock.com Bavorské Alpy Foto: Shutterstock.com

Německá turistická centrála (DZT) dále rozšiřuje své aktivity a spouští kampaň „Embrace German Nature“. Je zaměřena na přírodu a zážitky z dovolené. DZT to uvedla v tiskové zprávě.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, ke spuštění kampaně poznamenala: „Na pozadí dvouleté koronavirové pandemie lidé touží po nedotčené přírodě. Ústředními prvky kampaně ‚Embrace German Nature‘ jsou relaxace v přírodě a udržitelnost. Podle IPK International zaujímá Německo jako cílová destinace druhé místo mezi Evropany, kteří tráví dovolenou v přírodě. Studie Destination Brand 21 společnosti Inspektour dokazuje, že na důležitých zdrojových trzích pro náš incoming je Německo vnímáno jako velmi vhodná destinace pro dovolenou na venkově nebo trvale udržitelnou dovolenou. Tyto pozice chceme dále posilovat podporou dovolených ve venkovských oblastech, delších pobytů a potěšení z cestování.“

Kampaň „Embrace German Nature“ zahrnuje mj. i videa v 8D audio designu jako nový digitální nástroj.

Podle průzkumu Anholt Ipsos Nation Brands Index 2021 (NBI) patří ochrana životního prostředí a přírodních zdrojů mezi nejnaléhavější globální výzvy naší doby. „Německo je jednou ze zemí, které respondenti nejvíce důvěřují, že tyto výzvy zvládne,“ uvedla DZT.

V rámci indexu SDG, který sleduje pokrok směrem k dosažení cílů udržitelného rozvoje, o nichž se usnesla Světová konference OSN o klimatu, je Německo na čtvrtém místě mezi všemi členy OSN.

Podle nejnovějších studií společnosti IPK International o dopadech covid-19 na mezinárodní cestování plánuje 26 % cestovatelů po celém světě v roce 2022 dovolenou orientovanou na přírodu a mezi turisty mířícími přímo do Německa je tento podíl dle DZT dokonce 30%.

Podle průzkumu DZT mezi 259 CEO/Key Accounts působících v mezinárodním cestovním ruchu, přibližně polovina osob s rozhodovací pravomocí již vidí mírný posun v zákaznických rezervacích směrem k udržitelným produktům a službám. Tři čtvrtiny očekávají, že poptávka v tomto segmentu v příštích třech letech poroste. Turistická země Německo je z pohledu těchto odborníků jednoznačně číslem 1 v žebříčku udržitelných cestovních destinací.

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více