Chorvatsko se propaguje jako „zimní říše divů“

Foto: Shutterstock.com Kouzlo zimního Záhřebu Foto: Shutterstock.com

Chorvatské turistické sdružení (HTZ) spustilo novou zimní propagační online kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy včetně Česka. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost země zdůrazněním zimních krás chorvatských destinací, ale také specifických turistických produktů, jako jsou enogastronomie, kultura, příroda a wellness. HTZ o tom informovalo v tiskové zprávě.

Nová on-line kampaň, která poběží na sociálních sítích včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, TikToku a Pinterestu s použitím značek #CroatiaWinterWonderland a #MagicalCroatia, má oslovit veřejnost v Německu, Slovinsku, Rakousku, Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Itálii, Nizozemsku, Francii, Velké Británii, Belgii, Švédsku a Norsku.

„Propagační kampaně, které jsme letos realizovali, představily naši zemi jako vysoce kvalitní, bezpečnou a dobře připravenou destinaci. Že jsme v tom byli velmi úspěšní, potvrdila Evropská komise pro cestovní ruch (ETC), která zdůraznila, že Chorvatské turistické sdružení bylo nejaktivnější evropskou organizací cestovního ruchu na portálu a sociálních sítích Visit Europe během podzimní kampaně a jako taková byla velkým příkladem pro organizace cestovního ruchu v jiných zemích. Do konce letošního roku očekáváme další nárůst cestovního ruchu, chorvatské destinace připravily zajímavou adventní nabídku, na kterou v rámci této zimní kampaně upozorníme,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić s tím, že součástí kampaně budou tradiční recepty, zvyky a tradice, jak vyrobit perníková srdce a také nejlepší lokace pro zimní fotografie.

Dodejme, že v rámci této kampaně bude označení #MagicalCroatia přizpůsobeno destinacím, které budou zahrnuty do propagačních aktivit, takže destinace a fanoušci jsou vyzýváni k používání značek jako #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit atd. Součástí kampaně je také soutěž o ceny, která bude probíhat na vybraných trzích a v rámci které budou oceněny nejlepší fotografie zimních krás chorvatských destinací a lokalit a nejlepší odpovědi fanoušků na otázky na sociálních sítích.

S cílem dosáhnout co nejlepších výsledků je v rámci kampaně, pokud to epidemiologické podmínky v Chorvatsku a na klíčových trzích dovolí, naplánován výlet pro mezinárodní influencery, kteří navštíví zimní říši divů na ostrově Rab, prozkoumají Národní park Plitvická jezera pod bílou pokrývkou a zažijí vánoční atmosféru Záhřebu, Dubrovníku a dalších měst.

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více